Zum Inhalt springen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fachinformatiker.de

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Empfohlene Antworten

Veröffentlicht

Hallo Leute,

folgendes Problem:

-nutzen W2k3

-nutzen E2k3

Kollegin nutzt Outlook 2007.

Zum Problem: Die Kollegein bekommt keinerlei externe E-Mails.

Hab schon das AD und das Exchange durchsucht, nichts. Was kann ich noch machen?

Ich poste mal die Fehlermeldung die ich bekommen habe als ich eine E-Mail an sie von meiner privaten Adresse geschickt habe.

--------------------------------------------------------------------------------------

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of

its recipients. This is a permanent error. The following address

failed:

"annika.mueller@....":

SMTP error from remote server after RCPT command:

host: mx00.kundenserver.de

<annika.mueller@...>: invalid address

Die Fehlermeldung deutet sehr stark darauf hin, dass die Mailkonten bei 1&1 gehostet werden und der Exchange (evtl. SBS 2003?) die per POP3 abruft. Wenn dem so ist, muss diese Mailadresse auch bei 1&1 vorhanden und vom POP3-Connector abgerufen werden.

Erstelle ein Konto oder melde dich an, um einen Kommentar zu schreiben.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.